Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 156 - смяна на въздушен филтър ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pumukle Покажи съобщение
    Тва са пълни глупости!!!
    Във филтъра има филтърна хартия....и тва е
    Ефекта на спортния филтър се дължи на факта, че е с по-ниско съпротивление и съответно е по-малко времето за реакция на мотора, поради съкратеното време за набавяне на по-голям обем въздух, когато е необходим....
    а това колко въздух влиза се отчита от дебитомера, който се намира след филтъра и нямя нищо общо с него /филтъра/
    Важното, за да е оптимален ефекта от конуса, е да му докараш студен въздух, да го изолираш от топлината на мотора и да го переш редовно, като след това перфектно да го омасляваш....тези 3 условия, ако ги спазваш, няма да имаш грижи!
    Е те с тоя факт за ниското съпротивление не съм много съгласен. Оригиналният е с много по-ниско съпротивление. Ако искаш хубав спортен филтър с ниско съпротивление и без да ти дава грешки и да цапа дебитомера трябва да се бръкнеш 30лв ама с още една нула отзад за сух филтър. За 30лв най много да прецакаш дебитомера. Масово тези дето се продават не филтрират добре и са с високо съпротивление, включително и прехвалените К&N.
    Иначе филтър най-лесно се сменя, като първо се махне пластмасовата тръба от скобите(към кутията и дебитомера), след това се вади една тръба от самата кутия (която стига до средата на филтъра) - така се отваря доста място за игра с болтовете.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
      Колеги, някой сменял ли е филтърната кутия на 156 1.9 жтд? Че аз вчера сменях и лесен начин не видях, трябваше да махна бронята и гредата която държи радиаторите ( долната) има три много е..ани болта до радиатора с които е хваната кутията, една гайка на няква стойка под акумулатора и май това беше, после много дърпане въртене в всякъкви посоки и най-накрая я измъкнах отдолу....
      наистина се сменя гадно
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #18
        това чудо всяка година ли се сменя?
        какви са признаците за смяна?
        sigpic156 SW 2001 бивша.

        Comment


        • #19
          Аз съм сменял на 1.9 jtd, обаче не можах да я измъкна отдолу и свалих акумолатора, а след това и планката на която седи той, така филтърната кутия излиза на горе без никакви ядове. Това ми се струва най-лесния вариант.
          Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
          ex. Fiat Stilo 1.6 16v

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
            Е те с тоя факт за ниското съпротивление не съм много съгласен. Оригиналният е с много по-ниско съпротивление. Ако искаш хубав спортен филтър с ниско съпротивление и без да ти дава грешки и да цапа дебитомера трябва да се бръкнеш 30лв ама с още една нула отзад за сух филтър. За 30лв най много да прецакаш дебитомера. Масово тези дето се продават не филтрират добре и са с високо съпротивление, включително и прехвалените К&N.
            ......
            Псулютно, да не кажа че и кой знае каква разлика не отбелязах.За новия дебитомер ми дадоха гаранция в сервиза при положение че си сложа фабричния филтър.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #21
              същия проблем го имах и аз....пластмасата е лошо качество и винта превърта вътре заедно с гайката /или както му е там името/, която е вградена вътре ....само сваляне на цялата кутия му е майката...не е сложно....трудното идва после...трябва доста изобретателност да премахнеш тия винтове....и още повече изобретателност да я затвориш добре после.....
              Колеги някой има ли идея как да ги премахна тия навити един в друг винтове, на моят капак на кутията на филтъра също са превъртели и не затягат капака и в същото време нямат махане...взел съм ботове да ги сменям, но не става номера да ги развия. Единственото което ми идва наум е с някакво шило да разширявам дупките и да ги издърпам ама дали няма да прецакам нещо...някой ако има идея или се е борил с това, ще съм благодарен да даде идея.

              Comment


              • #22
                Свалил ли си кутията?
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Сваляй смело ако се счупят крачетата на болчетата има доста филтарни кутии за продаване не че за реклама но аз като сменях моя филтър си взех резервна кутия да имам слава богу сичко мина благополучно и сега си седи кутията +това в сервиза или ще я потрошат или няма да го сменят под думите че днес имат много работа и ти можеш да си го смениш сам. Успех
                  алфа ромео 156 тс

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря за отговорите - успях да махна капака без да свалям кутията, като подпъхнах отверка в ръбовете на два от винтовете и побутвайки и въртейки винтовете с друга отвертка го свалих с триста зора...те толкова бяха превъртели, че като свалих трите другите сами излязоха. Проблема стана после като реших да ги махам - понеже винтовете са навити в някакви безумни месингови конуси с резба- тези конуси супер трудно ги развих. Пръсках ги с WD40 смазка и с отвертка в главата на винта и с клещи напънах конусите и с много сила,напън и псувни поддадоха. Оказа се, че винтовете са ръждясали яко. Не мога да си обясня как може така малоумно да затворят тоя капак...замених ги с болтове, стегнах здраво с гайки отгоре и засега се справих. Иначе бих си купил на старо кутия, но ме съмнява дали пак няма да е същата история...
                    Досега винаги съм сменял филтъра в сервизи и да ви кажа явно капака само така с натискане го затварят колкото да седи... като са превъртели тия винтове, което е май масово явление...проблема е, че така не уплътнява хубаво кутията.

                    Comment

                    Working...
                    X